תנור קומביסטימר - נעים להכיר

תנור קומביסטימר, המכונה גם תנור קומבי, הוא סוג של תנור מסחרי המשלב שלוש שיטות בישול: הסעה, קיטור ובישול משולב. מכשיר רב-תכליתי זה נמצא בשימוש נרחב במטבחים מקצועיים והוא צובר פופולריות גם במטבחים ביתיים.

 

תנור קומביסטימר פועל באמצעות שילוב של חום יבש וקיטור לבישול מזון.


ניתן לתכנת את התנור להשתמש באחת מהשיטות הללו או בשתיהן, בהתאם לתוצאה הרצויה. פונקציית הקיטור שימושית במיוחד לבישול מאכלים עדינים כמו דגים וירקות, שעלולים בקלות להתבשל יתר על המידה או להתייבש בשיטות מסורתיות.

 

מצב הבישול המשולב הוא המצב המגוון והפופולרי ביותר של תנור קומביסטימר. זה מאפשר לשפים לבשל אוכל גם באדים וגם בחום יבש, ומספק שליטה מדויקת על רמות הטמפרטורה והלחות. מצב זה אידיאלי לבישול בשרים, מכיוון שהוא מייצר סביבה לחה המסייעת לשמור על המיצים והטעמים הטבעיים של הבשר.

 

תנור קומביסטימר מצויד במגוון תכונות שהופכות את הבישול ליעיל ועקבי יותר.
לדוגמה, דגמים רבים כוללים בדיקה מובנית לטמפרטורה שניתן להכניס למזון כדי לנטר את הטמפרטורה הפנימית שלו, כדי להבטיח שהוא מבושל לשלמות.
בנוסף, מערכת הקיטור של התנור מתוכננת לעתים קרובות להזריק קיטור אוטומטית לתא הבישול, כדי להבטיח שהמזון מבושל ולח באופן שווה.


יתרונות הקומביסטימר 

אחד היתרונות הגדולים ביותר של תנור קומביסטימר הוא המהירות שלו. מכיוון שהוא משתמש בשילוב של אדים וחום יבש, האוכל מתבשל מהר יותר מאשר בתנורים מסורתיים. זה הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטבחים עסוקים שצריכים לייצר כמויות גדולות של מזון במהירות.

 

מבחינת יעילות אנרגטית, תנור קומביסטימר הוא גם בחירה חכמה. מכיוון שהוא מבשל מזון מהר יותר מתנורים מסורתיים, הוא משתמש פחות באנרגיה בסך הכל. בנוסף, פונקציית הקיטור של התנור עוזרת להפחית את הצורך בתוספת שומנים ושמנים, מה שהופך אותו גם לאופציה בריאה יותר.

 

לסיכום, תנור קומביסטימר הוא מכשיר רב תכליתי ויעיל שחולל מהפכה באופן שבו מטבחים מקצועיים מבשלים אוכל. היכולת שלו לשלב אדים וחום יבש מאפשרת בקרת טמפרטורה ולחות מדויקת, וכתוצאה מכך מנות מבושלות בצורה מושלמת בכל פעם. עם החיסכון באנרגיה והיתרונות הבריאותיים שלו, אין זה פלא שהתנור הזה הופך פופולרי יותר ויותר גם במטבחים ביתיים.

 למידע נוסף על תנור קומביסטימר>>