תנור אפייה תעשייתי – שומר על הטעם האותנטי בדיוק כמו במטבח הביתי

לאפייה בבית יש טעם מיוחד וריח שאי אפשר לעמוד בפניו. יכול להיות שזה בגלל הסיטואציה שאתם בבית, בסביבה המוגנת שלכם ויכול להיות משום שמישהו שאוהב אתכם הוא זה שמכין לכם את האוכל. לא הרבה מסעדות בארץ יכולות להקנות לנו תחושה מיוחדת של אווירה ביתית, לא בריח, לא באווירה ולא בטעם של האוכל. לא משנה כמה המסעדה טובה, כמה מנוסה השף או כמה האוכל טעים – כדי להקנות תחושה של בית צריך שתנור האפייה במטבח התעשייתי יבצע את העבודה כמו בתנור הביתי.

מדוע יש הבדל בין אוכל תעשייתי לאוכל ביתי?

במטבח תעשייתי כמו במסעדה, בדרך כלל מבשלים בכמויות גדולות ופעמים רבות במהלך היום. משום כך לעתים הפעולה האוטומטית שמבצע הטבח או הציוד שבו משתמשים במטבח התעשייתי גורם להבדל בטעם. המסעדות המצליחות ביותר יודעות לשמור על איכות האוכל ולהגיש אותו חם, טרי וטעים וזאת בעיקר על ידי שימוש בתנור אפייה תעשייתי מתקדם.

אפשרויות בישול שונות: בישול רגיל, אידוי ואפייה.

  • ניתן לבשל ולאפות כמעט כל דבר, החל מבשר, דרך דגים, ירקות ועד בצקים ומאפים שונים.
  • תנור אפייה תעשייתי מאפשר לבשל/לאפות כמות גדולה של אוכל מבלי לפגוע באיכות שלו ולתת הרגשה בריח ובטעם של אוכל ביתי שהוכן בכמות קטנה בתנור ביתי.
  • צג דיגיטלי מתקדם המאפשר בישול/אפייה מדויקים לפי מעלות וסוג הפעולה הנדרשת.
  • ועוד...

 

איך לבחור את סוג התנור המתאים לעסק שלי?

יש מבחר גדול של תנורי אפייה תעשייתיים אז איך נבחר מבניהם? יש כמובן כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון. הדבר הראשון שנרצה לחשוב עליו הוא סוג העסק. תנור אפייה של מאפייה, שם מרבית השימושים הוא עבור לחם ומאפים בצקיים, עשוי להיות תנור שונה מתנור שמיועד למשל לבישול או אידוי כמו תנור במסעדה. לאחר סוג העסק תרצו להתחשב בגודל התנור. אם מדובר בעסק קטן הרי שלא צריך תנור גדול שסוחב הרבה חשמל ועולה יקר יותר. כמו כן מדובר במיקום פיזי של התנור במטבח התעשייתי שלכם והיכולת שלכם לתחזק את התנור ולמקם אותו בצורה בטוחה לשימוש יומיומי. דבר נוסף שתרצו לבדוק הוא כמובן מחיר התנור. בסופו של דבר עסקים עובדים לפי תקציב מסוים. כמויות שאיכות התנור יכולה להשפיע על הצלחת העסק ולכן אתם רוצים לרכוש תנור טוב אך זה לא בהכרח אומר שהוא חייב להיות הכי יקר בשוק.