ציוד למסעדות

כפי שכל אחד מבין, המכשירים והכלים שאיתם אנחנו מכינים את האוכל בבית אינם מספיקים בשביל לשמש במקום כמו מסעדה.
בכל מקום שבו יש צורך בכמות גדולה של אוכל, בין אם מדובר על מטבח של מוסד כמו בית חולים או בית אבות, ובין אם מדובר על מסעדה, יש צורך ברכישה של ציוד למסעדות אשר מתאים ביכולות שלו עבור הכנת כמות גדולה של מנות.
ציוד למסעדות זה לא משהו שאפשר למצוא בחנויות רגילות שאנחנו קונים בהם כלי אוכל ומכשירי חשמל, אלא אצל ספקים מיוחדים העוסקים בייבוא ושיווק של ציוד מן הסוג הזה.

 

איך יודעים איזה ציוד צריך לרכוש?

את התשובה לשאלה איזה ציוד צריך לרכוש בעת פתיחת מסעדה חדשה, תוכלו לקבל רק לאחר שתגיעו פחות או יותר לתפריט הסופי של המסעדה.
כאשר מדובר על מנות הדורשות צורת הכנה מסוימת כמו טיגון בשמן עמוק, תצטרכו לקנות מכשיר מתאים (כמו צ'יפסר למשל).
עבור הכנה של סלטים שונים, יש צורך לרכוש מכשירים עבור קציצת ירקות, וכן הלאה.
אז כמובן, יכול להיות שבעתיד תשנו את התפריט ותוסיפו עוד מנות שונות, אך עבורם תוכלו לרכוש בעתיד ציוד נוסף.
בכל מקרה – בשלב הראשון כדאי לרכוש בעיקר את מה שאתם צריכים עבור התפריט הראשוני, וכאשר תדעו איזה מנות אתם רוצים להוסיף – אז לרכוש את שאר הציוד.

 

איפה רוכשים ציוד איכותי למטבחים מוסדיים ומסעדות?

כאשר אתם בעלי מסעדה או מחזיקים באחריות על מטבע מוסדי, אתם חייבים להיות עם יד על הדופק ולוודא שלעובדים שלכם יש את כל הציוד והכלים הנדרשים בכדי שהכול יתפקד כמו שצריך.
אולם, גם כאשר רוכשים את כל הציוד הנדרש, תמיד יכולות להיות תקלות ובעיות אשר מצריכות מכם לא מעט אלתורים ויכולת לפתור בעיות.
בכל מקרה, בכדי למנוע את המצב הזה מראש, כדאי מאוד לרכוש את הציוד רק אצל מקום המשווק מוצרים של מותגים מוכרים ואיכותיים, כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם שיעשו את העבודה שלהם ולא ישבקו חיים בדיוק ברגע שאתם צריכים אותם.
מקום כזה הוא למשל חברת ב.פ.ר סוכנויות בע"מ אשר עוסקת למעלה מ – 50 שנה בייבוא ושיווק של מגוון עצום של ציוד למסעדות ומטבחיים מוסדיים, והיא מקפידה לייבא אך ורק מוצרי איכות של מותגים מובילים. רק ככה תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים את הציוד הטוב ביותר
שיוכל לשמש את העובדים במשך זמן רב בצורה טובה.

 

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>