ציוד למטבח שישאיר אתכם פעורי פה

מטבח גדול ורחב ידיים ככל שיהיה, עובדי מטבח טובים ושף מוכשר – כל אלה הם דברים נחוצים להצלחת המסעדה, העסק או המטבח המוסדי אולם ללא ציוד מתקדם למטבח זה לא יהיה כל כך פשוט.
הציוד והמכשור במטבח הם אלה שניתן להפיק בעזרתם את המנות, לשמור על חומרי הגלם טריים לאורך זמן או בטמפרטורה הנכונה לפני הכנה או הגשה ועוד.
מכשירים שונים מתאימים לסוגי בישול ואפייה שונים, לחומרי גלם שונים ולהתמחויות שונות. כמו כן יש מבחר עצום של מכשירים וציוד למטבח אז איך בכלל בוחרים את הציוד שלנו?
מהו הציוד החדש והמתקדם טכנולוגית שישאיר אתכם פעורי פה?
על כך ועוד ב3 הדקות הקרובות.

מה החשיבות של ציוד חדש ומתקדם טכנולוגית במטבח שלכם?

חברת ב.פ.ר סוכנויות בע"מ הנה חברה המשווקת ציוד למטבח מכל הסוגים, החל מציוד עבודה ידני ועד מכשירי חשמל, תנורים, מקררים, עמדות עבודה, עמדות הגשה ועוד.
נציג החברה שייעץ למאות בתי עסק ומסעדות בישראל לגבי בחירת הציוד והמכשור למטבח שלכם, מספר על החשיבות של הציוד החדש והמתקדם טכנולוגית שכדאי שיהיה בכל מטבח כיום: "הציוד החדש למטבח כל כך מתקדם טכנולוגית עד כדי כך שניתן לחסוך בכוח אדם, לייעל את העבודה, לייצר יותר בפחות זמן וכמובן לשפר אפילו את איכות המנות שיוצאות.
בין אם אתם מטבחים מוסדיים של בתי מלון, מטבחים של חדרי אוכל בקיבוצים או אפילו מטבחים של מסעדות ועסקי מזון – מדובר במוצרים נהדרים וחשובים שרק יכולים לשפר ולייעל את העבודה".

ציוד החשוב בכל מטבח מוסדי או עסקי:

  • תנורים – בכל מטבח יש תנורים. אלה משמשים אותנו לאפיית לחמים, עוגות, קינוחים, מאפים, פיצות ועוד.
    דוגמה נהדרת לתנור שישאיר אתכם פעורי פה: תנור אפייה של BELL מתוצרת איטליה המגיע גם בגרסה חשמלית או בהפעלה עם גז.
    ניתן לאפות בו עד 15 מגשים בו זמנית כאשר בדגם החשמלי ניתן להפעיל גם רק שליש או שני שלישי מהתכולה בהתאם לכמות המגשים.
  • מקררים – גם אלה חשובים כדי לשמור על חומרי הגלם לאורך זמן, להפשיר חומרי גלם מסוימים שהיו בהקפאה לטמפרטורה הנכונה לפני שימוש ועוד.
  • מדיח כלים – בכל מטבח מוסדי טוב שיש מדיח כלים מקצועי כדי לחסוך בעלויות כוח אדם, זמן וכמובן כדי לבצע את העבודה בצורה מקצועית ונכונה ללא פינות מעוגלות.

 

באתר ב.פ.ר תוכלו למצוא ציוד למטבח שישאיר אתכם פעורי פה.
הציוד הנו ברמה הגבוהה ביותר כולל כלים חדשים ומתקדמים טכנולוגית.
צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לייעץ לכם ואף לעשות משלוח עד בית העסק.

למידע נוסף על ציוד למטבח המוסדי >>