סל הקניות שלכם לציוד למסעדה צריך להיות מבוסס ניסיון והבנה – נעים להכיר

ציוד למסעדה הוא אחד הדברים החשובים שצריך לדאוג להם הן בפתיחת מסעדה חדשה וכמובן גם במהלך ניהולה השוטף של המסעדה. הציוד הוא חלק מרכזי בפעילות היומיומית במסעדה ובהיעדר ציוד איכותי למסעדה האוכל יכול לצאת פחות טעים, חומרי הגלם יחזיקו פחות זמן במקררים, הלקוח יקבל את המוצר שלו בטמפרטורה הלא נכונה, הכלים לא יצאו הכי נקיים מהמדיח ועוד. שף גדול ומקצועי ככל שיהיה לא יוכל להפיק אוכל איכותי ללא ציוד איכותי במסעדה שלו. אז אם אתם מכינים את רשימת הציוד למסעדה החדשה שלכם או לשדרוג המסעדה הקיימת חשוב לבצע זאת עם ניסיון והבנה בתחום – אנו נשמח ללוות אתכם בהליך זה ולייעץ לכם אודות המוצרים המומלצים לכם ביותר למסעדה.

איכות, מחיר ואפשרויות שונות:

יש כמה פרמטרים שנלקחים בחשבון כאשר אנו בוחרים את הציוד למסעדה שלנו. לאחר שבנינו תפריט ואנו יודעים אילו סוגי מנות אנו רוצים להוציא אנו צריכים לחשוב על ציוד שיוכל להפיק את המנות הללו. אלו תנורים, מבשלות, מחבתות, צ'יפסרים ומכשירים נוספים אנו צריכים כדי להפיק את המנות בתפריט. לאחר מכן נרצה לחשוב על מקררים, מקפיאים, מדיח ומכשירי נוספים החשובים בכל מטבח לצורך תפעול, שימור חומרי גלם ועוד. כעת נצטרך לקחת בחשבון מספר פרמטרים בבחירת כל אחד מהמוצרים. הרי יש הרבה תנורים – איזה תנור אנו צריכים? איזה מקרר אנו צריכים? איזה מדיח אנו צריכים? ובכן נרצה להתחשב בכמה פרמטרים חשובים:

  • איכות המוצר – האם מדובר ביצרן טוב או שהמוניטין שלו הוא של מוצרים ההופכים לבלאי מהר מאוד? האם יש אחראיות על המוצר ולכמה זמן? מה שעשוי להעיד גם כן על איכות המוצר והביטחון של חברת הייצור בו.
  • מחיר – האם אתם רוצים מוצרים יד שנייה או חדשים? האם אתם רוצים מכשיר פחות מקצועי או פחות גדול? בלנדר חלש יותר? צ'יפסר אחד במקום מכשיר עם 2 מתחמי עגינה? האם אתם מעדיפים מדי קטן או מדיח מסילות גדול? האם אתם מעדיפים תנור עם מעט פונקציות או מגוון רחב יותר של פונקציות? תנור קטן או תנור גדול?
  • גודל – אנו בסופו של דבר רוצים שהמכשירים כולם יכנסו בגודל המטבח שיש לנו ויתאימו לצרכים שלנו.

 

חברת ב.פ.ר מתמחה ביבוא ושיווק ציוד מקצועי למסעדות. באתר החברה תוכלו למצוא קטלוג מגוון ורחב ידיים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון והצוות המקצועי שלנו ישמח לתת לכם פירוט על סוגי המוצרים ולהרכיב עבורכם הצעת מחיר אטרקטיבית לציוד שאתם זקוקים לו למסעדה שלכם.

 

לקטלוג ציוד למסעדות >>