מטבח מקצועי הופך להיות כזה לא רק בגלל השף

התחרות בתחום הקולינריה היא גם כך קשה מאוד שכן אדם הפותח מסעדה כיום יש בפניו אתגרים רבים הכוללים גם מתחרים חזקים כמעט בכל אזור בארץ, גם ניהול העסק בצורה נכונה מבחינה פיננסית וגם בחירת השף והעובדים במקום לצורך התנהלות מקצועית נכונה מבחינת טעם, איכות ושירות. זה נכון שהשף הוא רב החובל של המטבח ובלעדיו אי אפשר לבצע את העבודה בצורה הכי מקצועית, איכותית ומדויקת אולם מטבח מקצועי לא הופך להיות מקצועי רק בזכות השף עצמו אלא בשל מכלול של דברים שאחד הדברים הגדולים שבהם הוא הציוד במסעדה. השף הגדול ביותר בעולם לא יוכל להפיק אוכל טעים ללא הכלים המתאימים במטבח.

מה מאפיין מטבח מקצועי במסעדה או מטבח תעשייתי?

  • ניסיון השף – לניסיון אין מחיר. לדעת להתנהל בזמני לחץ, להפיק סרוויסים בכל סדר גודל, להוציא מנות מדויקות, לנהל את העובדים ולהפעיל אותם בצורה נכונה ועוד.
  • איכות העובדים – לשף זרועות רבות במטבח וגם אם הוא עובד מהר מאוד ובצורה מקצועית הוא לא יכול להכין אוכל לבד לכל הסועדים, לא משנה אם מדובר במסעדה, בית מלון או כל מטבח מקצועי אחר. איכות העובדים והעבודה שלהם משמעותית גם היא.
  • ציוד מקצועי – כמובן שאיכות הציוד במקום משפיע במידה רבה על מקצועיות המטבח שלכם. אנו מדברים על שמירה על חומרי הגלם לאורך זמן, על החזקתם בטמפרטורה הנכונה לפני הכנה, על מכשור מקצועי ואיכותית לביצוע ההכנה הנדרשת למזון ועוד.
  • חומרי גלם ואופן העבודה אתם.

 

איזה ציוד חשוב שיהיה בכל מטבח?

יש כמה דברים שחייב שיהיה אותם בכל מטבח מקצועי ויכולים לשמש אותנו למגוון שימושים. כך למשל תנור שיכול לשמש אותנו להכנה של מגוון רחב של מנות ומאפים. מקררים החשובים מאוד לאחזקת חומרי הגלם כמו גם מקפיאים מאותה הסיבה. מדיח הוא דבר חשוב בכל מטבח כדי לחסוך בכוח אדם ולבצע עבודת ניקיון וחיטוי בצורה הטובה ביותר לכלים במקום. בלנדר/מיקסר הוא חובה בכל מטבח מקצועי ולא תופס הרבה מקום. צ'יפסרים גם כן תוכלו למצוא בכל מסעדה מכיוון שמדובר במכשיר הנוח ביותר לטיגון בשמן עמוק. פלטת צלייה פופולרית מאוד במגוון מסעדות ונעשה בה שימוש רב גם כן.

קטלוג המוצרים של ב.פ.ר:

יש עוד עשרות רבות של מוצרים מקטגוריות שונות שתוכלו למצוא באתר של ב.פ.ר החברה המתמחה בייבוא ושיווק של ציוד למסעדות ולמטבחים תעשייתיים. עכשיו במחירי קורונה מפתיעים במיוחד שפשוט כדאי לכם לנצל את ההזדמנות.

 

ציוד למטבח התעשייתי >>