מטבח מוסדי נבחר ברוב המקרים במכרז – בואו להיות מוכנים

בכל חודש מתקיימים מכרזים בסדרי גודל שונים בכל רחבי הארץ.
המכרזים הללו אשר קשורים לאוכל וקייטרינג מתייחסים למעשה להזמנת מנות אוכל, קינוחים, מאפים ועוד – לאירועים שונים ומיוחדים, לימים מיוחדים, חגים ואירועים שונים. חברות גדולות, אגודות גדולות, מוסדות ממשלתיים, מוסדות צבאיים ועוד – אלו הם בין הגופים המקיימים את המרכזים ולמעשה ככל שההזמנה גדולה יותר כך ההחלטה לגבי החברה שתייצא את הקייטרינג אליהם תתקבל בכובד ראש.
בדרך כלל החברה הנבחרת הנה חברה בעלת מטבח מוסדי גדול ומאובזר היטב.

הקריטריונים המובילים לבחירת חברה למרכז:

  • מוניטין – המוניטין של המטבח המוסדי שייבחר והחברה שמפעילה אותו ישפיעו רבות על הזכייה במכרז. אותו מוניטין מורכב מכל הפרמטרים שנמנה כעת.
  • איכות האוכל וחומרי הגלם – אוכל טעים הוא כמובן הבסיס אך הוא גם הקונצנזוס. אם הביקורות על האוכל טובות – יהיו לכם נקודות זכות במכרז. כדי שיהיו ביקורות חיוביות כל שרשרת העבודה, החל מהשף ועד לאחרון העובדים צריכים לעבוד בצורה מקצועית, מדויקת וממושמעת. כמו כן הטיפול המקצועי בחומרי הגלם, השמירה עליהם בטמפרטורה הנכונה במקררים, ההפשרה בדיוק באורך הזמן שצריך – אלו יבססו את איכות האוכל שתפיקו.
  • מהירות ההכנה – תלויה הן בעובדים והן בציוד המתקדם שיש במטבח.
  • משלוח וטמפרטורה נכונה – האם החברה המפעילה את המטבח המוסדי יכולה גם לשלח את הסחורה בטמפרטורה הנכונה ובכמות הנדרשת עד המקום ובתאריך ובשעה שנקבעו?
  • כמויות – האם החברה יכולה לספק את הכמויות הנדרשות ולהתחייב לכך?
  • תפריט – האם התפריט כולל את סוג האוכל המועדף במכרז? עד כמה התפריט עשיר ומגוון? מה אתם מציעים במסגרת הגיוון והכמויות כדי לזכות במכרז?

 

כיצד ציוד מקצועי למטבח יכול לקדם אתכם על פני המתחרים שלכם?

אם אתם בעלי מטבח מוסדי ורוצים להתכונן למכרזים הבאים ואף להגדיל את הסיכוי שלכם לזכות במכרז – תוכלו לעשות זאת על ידי הצטיידות מתאימה עם ציוד מקצועי ואיכותי למטבח. בין הציוד המוסדי שתוכלו להתחדש עמו יכולים להיות תנורים מתקדמים, מקררים, מכונות עיבוד מזון, מכונות אפייה ועוד.

כאשר הציוד במטבח שלכם הוא מתקדם תוכלו להפיק אוכל איכותי, לשמור על חומרי הגלם בצורה המקצועי והטובה ביותר, לייעל את העבודה במטבח וכמובן גם את זמן העבודה ולשפר את המנות שלכם.
תוכלו אף להוסיף מכשירים חדשים כדי להפיק מנות חדשות. באתר ב.פ.ר תוכלו למצוא את כל הציוד שאתם צריכים כדי לשדרג את המטבח שלכם ולעשות רושם טוב על בעלי המכרז הבא. צרו קשר באתר או בטלפון לקבלת ייעוץ ותמיכה.

 

ל ציוד למטבח המוסדי >>