מחשבים מסלול מחדש למסעדה שלכם? כדאי שתכירו שכמעט ואין גבולות לדמיון

התקופה האחרונה שעברנו הייתה לא פשוטה כלל וכלל. מסעדות רבות פשטו רגל, אחרות איבדו פרנסה רבה ואנשים רבים שפתחו מסעדות חדשות כמה חודשים לפני הקורונה נאלצו להתמודד עם משברים לא פשוטים. רבים מאותם אנשים ששרדו את המשבר אך איבדו נתח משמעותי מההכנסה, נאלצו לחשב מסלול מחדש מה שנקרא ולמצוא דרך להחזיר את הקהל אליהם למסעדה ובמהירות. מלבד ה"רעב" תרתי משמע של האנשים ליציאות, בילויים ואוכל, גם אנשים רבים שאינם מגיעים לשבת במסעדה תחת ההגבלות השונות של משרד הבריאות והפחד מהנגיף – מקפידים להזמין הביתה אוכל ועסקי המסעדות חזרו לפעול במלוא המרץ.

צמיחה מחודשת של המסעדות לאחר משבר הקורונה:

משבר הקורונה פגע ללא ספק בבתי עסק רבים בישראל ובמיוחד בתחום המסעדנות.
כעת עם פתיחת השערים של המסעדות מחדש, על אף שאיום הקורונה עדיין מרחף מעל פנינו אולם במינון נמוך יותר, אנו בהחלט שמחים לראות יותר ויותר מסעדות חוזרות לפרוח מחדש ואנשים רבים פוקדים את המקומות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
מסעדות אחרות מציעות שירותי משלוחים מתקדמים יותר וזמינים יותר ונראה שבכל משבר יש הזדמנות לקדם משהו חדש.

נדרשתם בחישוב מסלול מחדש? כך תחזרו למסלול:

חלק מהעסקים נדרשו לחשב מסלול מחדש.
כלומר למצוא את הדרך שלהם בחזרה למסלול השוטף:
להביא X אנשים ביום למסעדה שלהם, להכניס מספיק כסף כדי ליהנות מרווחים לאחר כל תשלומי ההוצאות והמשכורות של העובדים ואחזקת המקום.
עסקים מסוימים איבדו לא מעט לקוחות ועדיין לא חזרו למה שהתרגלו אליו ונדרשים להשקיע יותר בפרסום, בקידום מבצעים וקידום גימיקים שונים כמו מנות חדשות, הכנסת הופעות אורח במקום, תפאורה חדשה ועוד.
חלק מתחילים כפי שאמרנו להשקיע יותר במשלוחים ולייצר גם משם הכנסה משהו שלא עשו קודם כי הייתה להם מספיק הכנסה רק מלקוחות היושבים במקום.

שפרו וייעלו את העבודה בעסק עם ציוד חדש ומתקדם:

אחד הדברים שיכולים לשדרג את המסעדה שלכם דווקא עכשיו בתקופה הזו היא רכישת ציוד חדש למטבח ולמסעדה שלכם
. ידוע כי ציוד למסעדות הוא דבר חיוני ובלעדיו המסעדה לא יכולה לתפקד.
ידוע גם כי ציוד חדש ומתקדם יכול לשפר ולייעל את העבודה במקום, לחסוך בכוח אדם, לשפר את הביצועים ואת ההספק וכמובן לשמור על חומרי הגלם והאוכל יותר זמן. באתר ב.פ.ר תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים וציוד חדש למטבח המסעדה שלכם בעזרתו תוכלו לשדרג את המסעדה דווקא עכשיו בתקופה זו ולשפר ולייעל את העבודה במסעדה, למשוך לקוחות ולהציע אוכל משודרג ללקוחות שלכם.

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>