מאפייה? מסעדה? דוכן? מטבח מוסדי? חדר אוכל? כדאי שתבדקו איתנו קודם

כדי שמסעדה או כל עסק בתחום המזון יצליח הוא צריך להיות מצויד בכלים מתקדמים ככל האפשר. כלים אלו יאפשרו לאותו מסעדן להפיק אוכל טעים יותר, לבצע פעולות בישול ואפייה שונות ולהרחיב את תפריט העסק, לשמור על חומרי הגלם בצורה טובה יותר ולבצע את פעולות המטבח בצורה יעילה, נוחה ומהירה יותר. אז אם יש לכם עסק בתחום המזון: מאפייה, מסעדה, דוכן, מטבח מוסדי, חדר אוכל ועוד – כדאי לבדוק אתנו לגבי ציוד למסעדות כיוון שלא רק שיש לנו את כל מה שאתם צריכים אלא גם במחירים המשתלמים ביותר עם אחראיות מלאה על המוצרים ועם שירות מלא באהבה ורצון שתצליחו.

ציוד למסעדות שצריך בכל מטבח עסקי או מוסדי:

  • תנורים – לא משנה אם מדובר במסעדה, מטבח מוסדי או חדר אוכל – כל אחד מאלה זקוקים לתנור אחד או יותר. ישנם תנורים המיוחדים לאפיית לחם ותנורים אחרים לאידוי והכנת בשרים ודגים. ישנם תנורים המיוחדים לאפיית פיצה ותנורים לחימום לפני הגשה. לעסקים קטנים מומלץ להצטייד בתנור אחד איכותי משולב עם מגוון פונקציות.
  • ציוד טיגון – בנוסף לתנורים ישנם אינספור דברים שניתן לטגן בצ'יפסרים, מבשלות פסטה, גרילים ועוד. בהתאם לסוג העסק שלכם והאוכל שאתם מכינים במסעדה שלכם תוכלו להצטייד בציוד למסעדות המתקדם ביותר.
  • מקררים – ישנם אינספור סוגים של מקררים לשימושים שונים. גם כאן יש הבדל בין דוכן לבין מסעדה לבין מטבח מוסדי גדול. בהתאם לגודל המטבח וכמות חומרי הגלם והמאכלים שצריך לאחסן בקירור תצטרכו לרכוש מקררים מתאימים.
  • עיבוד מזון – בכל דוכן, מסעדה ומטבח יש מעבדי מזון מסוגים שונים: חיתוך ירקות, בלנדרים, מוטות ריסוק, מעבדים שולחניים ועוד.

 

ציוד מתקדם שיכול לשכלל את העבודה שלכם:

אין ספק כי ככל שהציוד מתקדם וחדיש יותר הוא יכול לתרום יותר לשיפור העסק שלכם, לשביעות רצונם של הלקוחות שלכם ולתפעול השוטף של העסק. עם זאת, ככל שהציוד מתקדם יותר כך הוא גם יעלה יותר ולכן צריך לבחור בקפידה ובחכמה את הציוד היקר יותר שאתם משקיעים בו וחלפים זולים יותר במידת הצורך כמו ציוד קטן יותר או פחות ציוד מכל סוג עד אשר העסק יתפתח.

היכן תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים שלנו?

ב.פ.ר סוכנויות בע"מ מציעה לכם מגוון רחב של ציוד למסעדות מכל הבא ליד: מקררים, תנורים, צ'יפסרים, מדיחי כלים תעשייתיים ועוד. תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים בקטלוג באתר שלנו bpr.co.il ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

 

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>