לשבור את הכלים – לחשב מסלול מחדש במטבח התעשייתי

שנת 2020 גרמה לשינויים רבים במשק, במצב הפרטי והכלכלי של אנשים רבים, בתי עסק רבים שנסגרו ואחרים ששינו את פניהם.
כך למשל גם מטבחים תעשייתיים רבים, החל ממבטחים של מפעלים, מטבחים של חדרי אוכל בקיבוצים ועד מטבחים בבתי מלון ומסעדות – כולם שינו את פניהם כדי להתאקלם למצב החדש, מצומצם יותר, יעיל יותר וציוד חדיש ומתקדם.
ככל שהשנים עוברות כך הציוד הטכנולוגי שאנו משתמשים בו עוזר לנו לייעל את העבודה, להפיק יותר בפחות זמן. זה הזמן לשבור את הכלים ולרכוש כלים חדשים.

מה למדנו במהלך שנת 2020 שגרם לנו לחשב מסלול מחדש?

שנת 2020 ותקופת משבר הקורונה העולמי פגעה גם בנו – האזרחים הישראלים, בתי העסק בישראל ועוד.
יש כמה דברים שלמדנו וניקח אתנו לאורך החיים, כאשר אלה כבר לא יהיו אותו דבר מבחינתנו. למדנו להתפתח כבני אדם, להיות יצירתיים ולהסתגל לשינויים.
הנה כמה מתכונות שיצרנו או חיזקנו בעצמנו במהלך שנת 2020 שגם תראו כיצד אלה יכולים לעזור לכם לחשב מסלול מחדש במטבח התעשייתי.

  • יצירתיות – אין ספק כי במהלך תקופת הקורונה אנשים הפכו ליצירתיים יותר. בעלי עסקים החלו לייצר רעיונות חדשים להכנסה והתאמה למצב הקיים, יזמים חדשים רבים קמו בעקבות פיטורים מהעבודה והצורך לייצר הכנסה ואפילו ילדים קטנים שהיו בבית כמעט כל השנה כיוון שבתי הספר והגנים היו סגורים – למדו מקצוע חדש או שפה חדשה בזמן הזה.
    נצלו את הכישורים היצירתיים שלכם גם עבור המטבח התעשייתי שלכם – כיצד תוכלו להפיק יותר באמצעות ציוד חלופי? כיצד תוכלו לחסוך בכוח אדם מבלי לפגוע באיכות המזון? כיצד תוכלו לייצר הכנסה נוספת בעסק שלכם שכן תתאים למצב הנוכחי?

  • מהירות תגובה – עסקים רבים קיבלו טוויסטים מעניינים.
    כל מי שהיה מהיר להגיב זכה לרווחים. כך למשל בתחילת המשבר כאשר עסקים רבים מכרו אלכוג'ל ומסכות במחירים מופקעים, כשלא היה מספיק והאזרחים כולם נלחמו על זה כל פיסת בד עם חוט שיכלו לשים עליה את היד.
    אם מהירות התגובה שלכם תהיה מספיק מהירה תוכלו לנצל את המבצעים המיוחדים של תקופת הקורונה ולחדש את הציוד במטבח התעשייתי שלכם במחירים זולים יותר משהייתם יכולים להשיג בעבר או תוכלו להשיג בעתיד.
  • אין דבר כזה אי אפשר – אם יש עוד משהו שלמדנו במהלך תקופה זו היא שהמושג "אי אפשר" לא צריך להיכלל במילון של אף אחד.
    הכול אפשרי, גם כשקשה. אין לכם מספיק מימון לשכלול הציוד בעסק?
    קשה למצוא אנשים שיקנו את הציוד הישן? תתאמצו ותמצאו את הפתרונות – הכול אפשרי. 
  • אלה המצליחים לייצר את הפתרונות יהיו בחזית ההצלחה בתקופה שלאחר המשבר.

חישוב מסלול מחדש? לאן פנינו מועדות כעת?

תכננו כעת לאן פני העסק שלכם מועדות? האם אתם מתכוונים להשקיע יותר במשלוחים? להחליף את הציוד במטבח? לצמצם את גודל המטבח כדי להפחית בהוצאות השכירות ואוליאפילו לעבוד למקום אחר? האם תרצו למכור את הציוד הישן? ועוד.

 

זקוקים לייעוץ או ציוד? אנו כאן בשבילכם!

חישוב מסלול מחדש, ביצוע קיצוצים מצד אחד אך הכנות ליום שאחרי מצד שני מצריך ייעוץ מקצועי ואיכותי.
אנו מוכרים ציוד למסעדות ומטבחים תעשייתיים אולם יכולים לסייע לכם בהספקת ייעוץ מקצועי מהניסיון שלו והעבודה שלנו מול גופים שונים ורבים בתעשייה.
אנו צופים בשינויים שהם מבצעים שמצעידים את העסק שלהם קדימה דווקא בתקופה הזו ובכך עוזרים גם ללקוחות אחרים שלנו בייעוץ מקצועי ואיכותי שיעזור לכם להכין מחדש את המטבח שלכם לתקופה זו ולאחריה.

 

למידע נוסף על ציוד למטבח התעשייתי >>