לכל מטבח מוסדי יש את הציוד של המטבח ושל הפלור – נעים להכיר

ניהול מטבח מוסדי הוא לא דבר פשוט.
צריך לתחזק כמות גדולה של עובדים ולהפיק מנות רבות במהלך היום ובכל ארוחה.
ישנם מטבחים מוסדיים המפיקים אלפי מנות בכל ארוחה וכדי לעשות זאת יש הצורך בצוות עובדים ציוד, ציוד איכותי למטבח ועבודה מסודרת ומפוקחת.
לכל מטבח מוסדי יש את הציוד הטוב והאיכותי כדי להפיק את כמויות האוכל הנדרשות, כדי לשמור על חומרי הגלם לאורך זמן וכמובן כדי לבצע את העבודה בצורה יעילה על הצד הטוב ביותר.

מגוון פריטים החשובים בכל מטבח מוסדי:

  • מקררים ומקפיאים – בין אם אלה מגיעים בצורה של חדרי קירור או מכשירים חשמליים המונחים במטבח – הרי שיש להם חשיבות גדולה מאוד במטבח שלכם. אלה צריכים לשמור על חומרי הגלם ומזונות שונים לאורך זמן ומלבד הארכת חיי המוצר גם לשמור על טיבו על מנת להמיר אוכל טרי, טעים ומשובח.
  • מטגנות ומבשלות – כדי להפיק אוכל צריך מבשלות וצריך מטגנות. אחת מתאימה לבישול בכמויות, המטגנות מתאימות להפקה של מגוון מטוגנים כמו צ'יפסים, שניצלים, פסטלים ועוד.
    כמובן שאין גבול למה שאפשר לעשות עם מכשירים אלו והם חשובים בכל מטבח.
  • מכשירים לעיבוד מזון – ממיקסרים, דרך מוטות ריסוק, סכינים מיוחדות, מכונות פריסה לגבינות ונקניקים ועוד.
  • תנורים – כמובן שבכל מטבח מוסדי יש תנורים מסוגים שונים שיכולים להפיק לחמים, לאפות דגים, מנות מיוחדות, קינוחים ועוד.
  • מדיח כלים – בכל מטבח יש מדיח כלים איכותי, יש מדיחים דלפקים, יש מדיחי סירים, מדיחי מסוע ועוד. 

מכונות נוספות שיכולות לשדרג משמעותית את המטבח שלכם יהיו מכונות קרח, מסחטות, מכונות שתייה, מכונות לעיבוד והכנה של בצק, פלנצ'ות לצלייה, גרילים ועוד.

היכן נוכל למצוא ציוד מתקדם למטבח?

חברת ב.פ.ר הנה החברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק של מכשירים חשמליים וציוד למטבחים.
החברה מספקת ציוד מכל הסוגים ואת כל מה שאתם צריכים כדי להפעיל את המטבח המוסדי שלכם.
כל הפריטים המפורטים למעלה נמצאים בקטלוג החברה באתר וכמובן שתוכלו להתרשם מהסוגים השונים של המכשירים עם אחראיות נהדרת, איכות גבוהה ועם היצרנים המובילים בשוק.
ציוד טכנולוגי מתקדם למטבח שלכם ישדרג משמעותית את האוכל שלכם, את השימור והטיפול בחומרי הגלם וכמובן את ייעל את העבודה במקום.
העובדים שלכם ייהנו מכלים חדשים ומעבודה נוחה ומהירה יותר, המטבח יוכל לעשות הספק גדול יותר ואתם כבעלים תוכלו ליהנות מפוטנציאל כלכלי גדול יותר. נשמח לייעץ לכם בכל עת באתר או בטלפון.

למידע נוסף על ציוד למטבח המוסדי >>