כשהמסעדות נפתחות מחדש – קטלוג הציוד למטבח נפתח גם הוא

משבר הקורונה שנכון לכתיבת המאמר עדיין עוטף את העולם כולו בעננה גדולה טרם מציאת תרופה וחיסון לווירוס המסוכן, גרם לכך שממשלת ישראל, כמו ממשלות רבות בעולם יטילו סגר על המשק ויבקשו מאנשים להישאר בבתים.
כך היה במשך חודשיים וקצת עד פתיחת המשק מחדש תחת הגבלות שונות.
כעת כשהמסעדות נפתחות מחדש – קטלוג הציוד שלנו למטבח גם הוא נפתח מחדש ולא תאמינו אבל יש עוד מגוון רחב של ציוד חדש ומיוחד למסעדה שהגיע זה עתה עם פתיחת המסחר מחו"ל.

ללא ציוד למטבח סביר להניח שהמסעדה לא תוכל להתקיים:

הציוד במטבח שלכם הוא זה שיכתיב את איכות המסעדה, ביחד עם אנשי המקצוע העובדים בה כמובן.
ללא ציוד מתקדם למטבח שלכם לא תוכלו לתחזק ולשמר את חומרי הגלם, לאפות, לבשל ולהכין דברים במקום וכמובן גם לא תוכל להציג אוכל וקינוחים בדלפקים מחוממים/מקוררים בהתאם לצרכי האוכל שלכם. במילים אחרות ללא ציוד מטבח המסעדה חד משמעית לא יכולה להתקיים. ציוד לקוי עשוי לפגוע באיכות העבודה, בחומרי הגלם ובלקוחות ולגרום גם לנזק תדמיתי למסעדה.

תחומים שונים המצריכים ציוד מקצועי במטבח:

  • תנורים – תנורים הם חלק מרכזי וחשוב במטבח. משתמשים בהם לאפייה, לבישול, לצלייה של מאכלים וחומרי גלם שונים. על התנורים להיות מתאימים למטבח הן מבחינת המיקום שלהם במטבח, הן מבחינת כמות האכלוס שלהם והיכולת להכין את כמות המנות הרצויה בזמן הנדרש והן מבחינת אפשרויות ההפעלה של התנור והתאמתו לצרכי המסעדה.
  • מערכות בישול – אזור הבישול כולל שולחנות ודלפקי עבודה, שטחי אחסון, מדפים, כיריים חשמליים או גז, מתקני צלייה וגריל, צ'יפסרים, מבשלות, סירים וכלים שונים. מלבד העובדה שאנו רוצים שאזור יהיה נוח ומסודר לעבודה חשוב שהוא יכלול את כל הציוד הנדרש לביצוע העבודה בצורה איכותית ומהירה.
  • כלים – בהתאם לגודל המטבח והמסעדה שלכם תוכלו לרכוש מדיח תעשייתי, מדיחי קיר, מדיחי דלפק, מדיחים קטנים וגדולים כאחד המתאימים לעבודה במסעדה. תוכלו לחסוך עלויות וזמן עבודה ולעשות שימוש במדיח מקצועי.
  • מקררים – אין מטבח ללא מקררים ומקפיאים לשמירה על חומרי הגלם בטמפרטורה הנכונה ולאורך זמן.

 

טיפים לרכישת ציוד למטבח:

כאשר אתם באים לרכוש ציוד למטבח שלכם כדאי לבצע תכנון מקדים של המטבח ולהתאים את המכשירים שאתם צריכים להפקת המנות בתפריט שלכם וכמובן לתקציב שלכם. לאחר מכן ודאו שאתם רוכשים ציוד למטבח מחברה מקצועית ושאתם מקבלים אחראיות מסודרת של היצרן על הציוד שאתם רוכשים.

 ציוד למסעדות >>