הציוד הכי מתקדם למסעדות מתמקד בפשטות

אומרים שהפשטות היא התחכום האולטימטיבי.
ובכן מדובר במשפט חכם מאוד מכיוון שלא פשוט להיות פשוט.
אנו זוכים לראות זאת אפילו בתוכניות הריאליטי של הבישולים, כאשר מעמידים טבחים רבים במטבח, בכל סדר גודל של ניסיון, מכל חתכי האוכלוסייה, בגילאים ומגדרים שונים ונותנים להם משימות להתמקד במשהו ובכל משימה חלק מהם לא מצליחים להישאר ממוקדים ופשוטים.
אנו שומעים לא מעט פעמים שהמנות מסובכות ומלאות מרכיבים וחומרי גלם, שאופן ההכנה שלהן הוא מסורבל ולא מתאים ושהשימוש בכלים במטבח לא היה נכון.
אלו אומנם תוכניות ריאליטי אך אלה משקפות בדיוק מה שקורה במסעדות במציאות.
מסעדה מצליחה היא כזו שתפשט את העבודה שלה למינימום תקלות וסיבוכים מיותרים ומקסימום יעילות ופרודוקטיביות, הן מבחינת אופן ההכנה, הן מבחינת מהירות העבודה והן מבחינת טעם המנות והאופן שבו הן מסודרות על הצלחת.

כיצד אתם רוצים לראות את המנה שלכם בצלחת?

הכנת האוכל ואיך שהוא מסודר בסופו של דבר על הצלחת הוא בין היתר תוצר סופי של חוסר הסדר שבו עבדתם במטבח.
אם העבודה שלכם במטבח ועם הציוד שלכם במטבח היא מסורבלת, מסובכת, מורכבת מאוד ואתם מתרכזים בהרבה דברים בו זמנית – סביר להניח שגם המנות יצאו לכם בהתאם.
כלקוחות – אתם רוצים לראות בצלחת שלכם מנה מסודרת, עם המרכיבים הנכונים והמתאימים למה שהזמנתם ומבלי להסתבך יותר מדי.

האם הטכנולוגיה משבשת את האופן שבו אנשים מבשלים?

ישנן שני סוגים של מכונות למסעדות היום: כאלה שמסבכות את העבודה וכאלה שמפשטות אותה. אתם רוצים לרכוש ציוד מתקדם שמטרתו היא לפשט את העבודה שלכם במטבח.
אנחנו לא אומרים לכם לקנות תנור שכולל 3 אופציות: בישול, אידוי ואפייה ולהתמקד בתנור שעושה רק פעולה אחת – אלא להיפך – במקום שיהיו לכם 3 מכשירים שונים שתופסים מקום, גורמים לכם להתעסק עם כמה מכשירים בו זמנית – ייתכן ושימוש במכשיר אחד שיש לו מגוון פעולות עשויה לייעל ולהקל על העבודה שלכם.
הטכנולוגיה יכולה לשבש את האופן שבו אתם מבשלים או לפשט אותו וזה תלוי לגמרי בכם.

מדוע הציוד הכי מתקדם היום מתמקד דווקא בפשטות?

הציוד המתקדם מתוכנן לעבודה יותר יעילה במטבח, לחיסכון בזמן, לאקסטרה יעילות מבחינת ניקיון, מבחינת שמירה על איכות חומרי הגלם, מבחינת הטעם הסופי המגיע לצלחת.
הציוד הטכנולוגי המתקדם אמור למנוע מטבח לחשוב בצורה מסורבלת או לבצע פעולות מסורבלות כדי להשיג תוצאה מסוימת אלא להשיג אותה עבורו ביתר קלות. התמקדו בפשטות ויהיה לכם קל ונעים יותר במטבח.

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>