הדברים שבאמת חשובים בפתיחת מסעדה

פתיחת מסעדה היא לא דבר פשוט. יש עלויות רבות, דברים רבים שצריך לדאוג להם החל מסגירת חוזה ובחירת מקום, דרך עיצוב המקום ובניית קונספט ייחודי למסעדה, בניית תפריט מסודר, יצירת קשרים עם ספקים, הכנה ותכנון של תקציבים, מציאת עובדים ועד רכישת ציוד למסעדות שיכול גם הוא להיות עסק יקר אם לא מבצעים רכישות חכמות. בכתבה זו נסקור כמה מהדברים החשובים ביותר בעת הקמת מסעדה ועד ההגעה לדבר אולי החשוב באמת והוא הציוד למסעדה.

הדברים הראשוניים שנרצה לדאוג להם בעת הקמת המסעדה שלנו:

  • מציאת מקום – ראשית תרצו ודאי למצוא מקום טוב עם פוטנציאל לכמות גדולה של לקוחות מדי יום. ישנן מסעדות הנמצאות בחצר הבית במושב כזה או אחר בצפון למשל אולם נחשבות למסעדות מצליחות ורווחיות ביותר, אולם כאשר פותחים מסעדה בעיר, באזור תעשייה או בכל מקום אחר – מקום הומה אדם, עם אזור חניה מסודר, יכול לתת לכם יתרון עצום מאשר מסעדה מרוחקת שאליה תצטרכו להתאמץ להביא את הקהל שלכם ולהיות סבלניים במשך שנים עד צמיחת המוניטין של המסעדה.
  • בניית קונספט – כעת תרצו לבנות את הקונספט שמייחד את המסעדה שלכם מהמתחרים, סוג האוכל שיוגש במסעדה ואפילו לבנות תפריט ראשוני לגיבוש הסופי של הקונספט.
  • עיצוב המסעדה ורכישת ריהוט – עיצוב המסעדה שלכם יגובש גם הוא מבניית הקונספט שלכם. מסעדה מודרנית? מסעדה יוקרתית? מסעדה באווירה כפרית עם להקה שמנגנת ברקע? טברנה יוונית? מסעדת בשרים או מסעדה חלבית? ועוד. בניית הקונספט תשפיע על התפאורה, צבעי הריהוט והקירות, אלמנטים עיצוביים שונים וכמובן על התאורה במקום.
  • תכנון המטבח – בהתאם לגודל ומבנה המטבח שלכם תוכלו לתכנן איך יהיה בנוי המטבח לצורך עבודה שוטפת ונוחה עבור השף והטבחים שלכם, כמה עובדים צפויים להיות במטבח, כיצד המטבח אמור להתנהל ועוד.

החשיבות של ציוד למסעדות ואיך נבחר את הציוד למסעדה שלנו?

ללא ציוד איכותי למסעדה שלכם תתקשו להביא את המסעדה לגבהים הנדרשים. חשוב להבין כי יש תחרות גדולה מאוד בתחום הקולינארי ומסעדות רבות קמות בישראל מדי יום. מסעדה זקוקה לקהל יחסית גדול מדי יום כדי לתחזק את המקום לאורך זמן ואף להרוויח ממנו. לצורך כך חשוב לרכוש ציוד למסעדות שיהיה מתקדם ואיכותי ויוכל להפיק לכם את האוכל במהירות ובאיכות הנדרשת.

ציוד שיש בכל מסעדה קטנה כגדולה:

צ'יפסרים, מקררים, מקפיאים, מקרר שתייה, תנורים משולבים לבישול ואפייה, מדיח כלים, מרדדות בצק, מיקסרים, מבשלות, תנור לאפיית לחם, סכיני חיתוך ועוד.

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>