גם אחרי הקורונה, ציוד למסעדות ימשיך להתפתח ולייעל

מסעדות, כמו בכל עסק, צריכים להתקדם עם הטכנולוגיה ובכלל להראות נוכחות כל הזמן. במיוחד בתחום המסעדנות שיש בו תחרות אדירה כמעט בכל אזור בארץ וקשה מאוד להתבלט בענף זה אם אין לכם איזה שם גדול או פרסום שקיבלתם בטלוויזיה.

רכישת ציוד למסעדות יכול לקדם אתכם ולפתוח אתכם לאפיקים חדשים הן מבחינת גיוון האוכל, הן מבחינת האיכות שלו והן מבחינת ההתייעלות בעבודה בעסק מה שיכול לסייע לכם לחסוך בזמן עבודה או לשפר את התוצרת. על אף שמשבר הקורונה פגע בבתי עסק רבים, במיוחד בתחום המסעדנות שכן חודשים שהמסעדות היו סגורות ונטולות הכנסה – דווקא עכשיו בעלי מסעדות מנצלים זאת כדי לשדרג את המסעדה ולהביא אליהם אנשים.


אילו מסעדות מנצלות את המצב כדי להתחדש עם ציוד מתקדם למסעדות?

בעלי מסעדות שחושבים בצורה עסקית וידעו גם להחזיק רזרבות כלכליות לימים קשים, הצליחו לשרוד את משבר הקורונה וכעת עם פתיחתן המחודשת של המסעדות ברחבי הארץ יש כאלה המחפשים הזדמנויות להתפתח.
אותם בעלי מסעדות רוצים לנצל מצד אחד את העובדה שבעלי מסעדות עם תקציב נמוך יותר יחפשו ציוד יד שנייה למסעדות שלהם ומוכרים את הציוד שלהם לטובת רכישה של ציוד חדש. אבל רגע – ציוד חדש יכול לעלות פי 4-5 לא?

מה כל כך מיוחד בתקופה הזו שלא יכולנו לחדש את הציוד למסעדה לפני משבר הקורונה?
ובכן לפני משבר הקורונה העסקים היו בשיא פריחתם וכך גם המחירים של המוצרים היו בשמיים. בעקבות משבר הקורונה והפגיעה הכלכלית בכל העסקים במדינת ישראל אלה שרוצים להתקיים ולשרוד את המשבר צריכים לייצר הכנסה, גם אם זה אומר למכור בזול ציוד חדש.
סוכנויות ציוד למסעדות מקדמות מבצעים על מלאי קיים או חדש של ציוד ומכשירים שונים שבעלי מסעדות חכמים יכולים לנצל זאת ובהשקעה נמוכה מתמיד לשדרג משמעותית את המסעדה שלהם.


איזה ציוד יכול לשדרג את המסעדה שלכם בתקופה הזו?

תוכלו להשיג תנורים לאפייה, בישול ואידוי כולל תנורים משולבים ותנורי חימום לפני הגשה. ישנם תנורים שיכולים ממש לשדרג את העסק כמו במקרה של תנורים מיוחדים לאפייה לחם במקום. תוכלו להתחדש בציוד בישול, טיגון וצלייה חדש: פלנצ'ות, צ'יפסרים, מבשלות פסטה ועוד.
אם אתם רוצים לייעל את העבודה שלכם במטבח תוכלו לרכוש מדיח כלים תעשייתי איכותי ולחסוך בזמן וכוח אדם עם מדיח שיבצע את העבודה בצורה אפילו טובה יותר משוטף כלים. מוצרים נוספים כמו מקררים חדשים, מקפיאים, מסחטות, מרקיות, מכשירי עיבוד מזון וציוד נוסף – יכולים לשדרג אתכם משמעותית.

 

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>