בלאסטצי'לרים

אחד הדברים שמלווים יום יום כל מסעדה או מטבח מוסדי, אלו ההוראות של משרד הבריאות עבור מקומות המחזיקים במטבח המשרת את הציבור הרחב, ושמטרתן לשמור על מזון בטוח לאכילה עבור הסועדים.
 

מהם בלאסטצי'לרים ולמה הם משמשים?

בלאסטצי'לרים אלו מכשירים שנועדו לגרום למזון שאותו רוצים לשמור להגיע במהירות האפשרית אל הטמפרטורה הנדרשת בכדי שהאוכל יישמר טרי וללא חיידקים.
למעשה, בלאסטצי'לרים הם סוג של מקררים עוצמתיים, אשר גורמים לאוכל להתקרר במהירות וכך מאפשרים לו להישאר טרי ממש גם למשך שבוע.
בדרך כלל, האוכל יגיע לטמפרטורה של 4 מעלות בגרעין בתוך 90 דקות בלבד, תלוי כמובן בסוג ובעוצמה של המכשיר.
הטכנולוגיה של המכשיר מתבססת על פיזור של אוויר בצורה מדויקת, ובעוצמה שחזקה פי כמה וכמה מזה של מקרר רגיל.

 

כיצד בוחרים בלאסטצי'לרים?

את הבחירה של המכשיר יש לעשות בהתאם לצרכים של המטבח המדובר, ולפי סוגי המנות והאוכל שמכינים במטבח. לבחירה נכונה של בלאסטצי'לרים ישנה חשיבות רבה בכדי לוודא שהמזון שאתם מכניסים אליו יישאר בריא וטרי. ולכן, כדאי מאוד לבצע את הרכישה רק לאחר שהתייעצתם והגעתם אל ההחלטה הסופית לגבי המכשיר שיתאים לצרכים שלכם. כדאי מאוד לרכוש את המכשיר אצל חברה מקצועית ואמינה כמו חברת ב.פ.ר סוכנויות בע"מ הנחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הציוד למסעדות. אצל חברה כזאת תוכלו לקבל שירות לפני רכישה, וייעוץ של אנשים מהתחום שיסייעו לכם להגיע אל ההחלטה הנכונה ביותר לגבי המכשיר שמתאים לכם. כמו כן, אצל ב.פ.ר סוכנויות בע"מ תוכלו לרכוש עוד מגוון רחב של ציוד מסעדות איכותי, שאותו החברה מייבאת ומשווקת כבר למעלה מחמישים שנה. החברה מספקת את מוצרי האיכות של המותגים המובילים בעולם, ועם לקוחות החברה תוכלו למצוא מסעדות, קונדיטוריות, בתי מלון, חדרי אוכל של קיבוצים, ישיבות, בתי חולים ומוסדות שיקום ועוד.


למידע נוסך על בלאסטצ'ילרים >>