בזמן שהקורונה שיתקה את העולם, אנחנו הוספנו מוצרים

בעולם שבו יש עליות וירידות בעסקים אנשי העסקים המצליחים יגידו לכם שבכל אתגר יש הזדמנות, בכל שפל יש הזדמנות לפרוח ולכן גם בתקופה הזו של הקורונה שבה עסקים רבים סבלו יש עסקים רבים אחרים שפרחו. כמו כן ישנם עסקים שידעו לשרוד ולצלוח את המשבר ויש עסקים כמונו שניצלו את המשבר כדי לבנות קשרים חדשים, לייצר, לייבא ולשווק עבורכם ציוד חדש ומתקדם שנוסף לקטלוג שלנו. במסעדות, דוכנים ומטבחים תעשייתיים ומוסדיים ציוד זה יכול להיות ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל.

עסקים רבים נפגעו כתוצאה ממשבר הקורונה:

נחזור לרגע לנושא הקורונה. אנו מודעים לכך שעסקים רבים, בעיקר בתחום המסעדנות, נפגעו בחודשי הסגר וחודשי הקורונה בכלל בישראל. אנשים רבים פחדו לצאת מהבתים או לא יכלו לעשות זאת בעקבות הסגר ואילו עסקים רבים גם כן נשארו סגורים ואיבדו נתח גדול מההכנסות שלהם. בעלי עסקים שלא היו להם רזרבות כלכליות ולא הצליחות לשרוד עם מענקי הקורונה שהגיעו מהממשלה בהחלט התקשו לשמור על העסקים ורבים אף סגרו את העסקים שלהם. רוב העסקים שהצליחו לשרוד את המשבר, מחפשים כעת אחר דרכים לשדרג ולייעל את העבודה שלהם ולשפר את השירותים שלהם כדי להחזיר אליהם את הקהל. אותם עסקים כבר הזמינו מאתנו ציוד חדש לעסק מקטלוג המוצרים החדש שהצלחנו להביא לארץ בזמן שהקורונה שיתקה כביכול את העולם.

התחדשנו בציוד ומכשור חדשים במיוחד עבורכם:

באתר של ב.פ.ר תוכלו למצוא קטלוג מוצרים מגוון ואטרקטיבי עם עשרות מוצרים חדשים למטבחים תעשייתיים, למסעדות וכן ציוד למטבח המוסדי. בין היתר תוכלו למצוא באתר מקפיאים, מקררים, תנורי בישול ואפייה, מדיחי כלים תעשייתיים, מעבדי מזון, מיקסרים, צ'יפסרים, מטגנות, שולחנות עבודה, מכונות קרח ועוד. לכל אחד מאלה יש מגוון מוצרים מסוגים שונים, גדלים, עיצובים ואפשרויות שונות בהתאם לצרכים ולגודל המטבח שלכם.

שדרוג המטבח המוסדי שלכם:

אנו מבינים כי ניהול מטבח מוסדי כרוך בלחץ רב מצד המעסיקים, הפקה של אוכל רב במהלך היום, עובדים רבים במטבח ועבודה אינטנסיבית.
רכישת ציוד למטבח המוסדי הנחשב למתקדם טכנולוגיות עם אפשרויות טכנולוגיות חדשות יכולות לסייע לכם לייעל ולשפר את העבודה במטבח שלכם. תוכלו לשפר את האוכל, לשמור על חומרי הגלם טוב יותר, לשמור על האוכל חם/קר לפני הגשה בהתאם לתפריט שלכם, לחסוך בעלויות עובדים ועלויות חשמל ועוד.
צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וייעוץ לגבי ציוד לעסק שלכם.

לקטלוג המלא של ציוד למטבח המוסדי >>