אילו מכשירים משמשים לציוד למסעדות?

ציוד למסעדות

כל מי שמכיר קצת את תחום המסעדנות והעבודה הנדרשת בכדי שמסעדה תתפקד כמו שצריך, יודע עד כמה לטיב הציוד ישנה השפעה גדולה על הצלחתה של כל מסעדה. אז נכון, בסופו של דבר כאשר המנות מגיעות אל הסועדים הם לא באמת יודעים איזה עבודה יש מאחורי הקלעים בשביל המנה שלהם, אך למעשה שביעות הרצון שלהם תלויה בצורה ישירה בטיב הציוד במקום. ציוד למסעדות הוא בדרך כלל לא משהו שאפשר לרכוש בחנויות רגילות, אלא דברים שמזמינים אצל ספקים המתמחים באספקת ציוד מסעדות המתאים לפעולות היום יומיות המתבצעות במסעדה. רק במקום כזה תוכלו למצוא כל מה שצריך עבור תפקודה התקין של מסעדה, כמו כלי הגשה ומכשירים מיוחדים להכנת אוכל.
 

אילו מכשירים משמשים כציוד למסעדות?

ישנם לא מעט מוצרים אשר מיוצרים במטרה לשמש ככלי עבודה במסעדות, ובהם: תנורים מיוחדים, מדיחי כלים תעשייתיים, צ'יפסרים, מכונות פריסה, מיקסרים עם קיבולת גדולה, קוצצי ירקות תעשייתיים, מכונות לשתייה חמה וקרה, מכשירים לאידוי וצליית נקניקיות, מבשלות פסטה, גרילים בגדלים שונים, ועוד מכשירים רבים אשר תוכלו למצוא במטבח של כל מסעדה. גם אם אתם יושבים במסעדה ומקבלים תוך זמן קצר את המנה שהזמנתם, אתם חייבים להבין שמאחורי כל אוכל שמגיע לשולחן שלכם עומדת לא מעט השקעה, אשר כמובן מגולמת בסופו של דבר במחיר הסופי. המכונות הללו יקרות בדרך כלל יותר מאשר מקבילותיהן הביתיות, משום שהן נועדו עבור שימוש מסחרי והכנת אוכל בכמות גדולה יותר.
 

ציוד למסעדות שף - האם הוא שונה?

בסופו של דבר סגנון המסעדה משפיע בצורה כזאת או אחרת גם על הציוד הנדרש. ישנן מסעדות המכינות מנות מיוחדות שעבורן נדרש ציוד מיוחד, לעיתים כזה שעולה הרבה כסף. בכל מקרה, הציוד הוא בדרך כלל כזה שאפשר להשיג רק אצל ספקים המתעסקים עם ציוד שכזה, ולעיתים יש צורך להביא מכשיר מסוים ביבוא מיוחד.
 

כיצד בוחרים ציוד למסעדות?

בחירת ציוד למסעדות צריכה להתבצע בראש ובראשונה על פי הבנת צרכי המסעדה וסגנון המנות שהיא רוצה להגיש. בכל מקרה, כדאי מאוד להקדיש לרכישת הציוד את הזמן הראוי לו, משום שרכישה של ציוד שאיננו מתאים או איננו איכותי יכולה לעלות לכם ביוקר בהמשך. ולכן, כדאי מאוד לרכוש ציוד למסעדות אצל חברה מקצועית ומוכרת כמו חברת ב.פ.ר סוכנויות בע"מ העוסקת מאז שנות ה-70 ביבוא ושיווק של ציוד למסעדות ברמה הגבוהה ביותר, עבור
מטבחיים מוסדיים ועסקים בתחום המסעדנות.
למידע נוסף על ציוד למסעדות >>